Najczęściej zadawane pytania
-
Po jakim czasie od zamontowania lokalizatora w moim pojeździe będzie on widoczny w systemie ?
Urządzenia są wysyłane w pełni skonfigurowane i aktywne dlatego po uruchomieniu natychmiast są widoczne w naszym systemie. -
Jak zamówić usługę wraz z lokalizatorem ?
Zamówienie odbywa się przez nasz sklep internetowy, na stronie na której właśnie jesteś. Aby przejść do zakupu naszego produktu przejdź na zakładkę "Kup" -
Czy po zakupie Państwa urządzenia muszę rejestrować kartę SIM na swoje dane ?
Nie, nasz lokalizator nie wymaga rejestrowania czegokolwiek. Usługa wraz z lokalizatorem dostarczana jest w pełni skonfigurowana i gotowa do działania. Nie wymaga także przez użytkownika doładowywania karty czy opłacania czegokolwiek związanego z transmisją danych. -
Czy do obsługi aplikacji potrzebne jest dodatkowe oprogramowanie ?
Nie, do korzystania z systemu GIPSI wystarczy zwykła przeglądarka Internetowa oraz dostęp do Internetu. Uruchomienie strony GIPSI na urządzeniach mobilnych również nie wymaga instalowania dodatkowych aplikacji. -
Czy GIPSI działa na terenie całej Unii Europejskiej ?
Tak, pakiet w wariancie UE pozwala na działanie naszej usługi na terenie całej Unii Europejskiej oraz dodatkowych państw niebędących członkami UE. Pełny wykaz państw objętych zasięgiem naszej usługi znajduje się w opisie na stronie głównej. -
Czy faktycznie pozycja pojazdu na mapie odświeżana jest co 10 sekund ?
Tak, dla lokalizatorów znajdujących się na terenie RP jak i Europy pozycja na mapie odświeżana jest w odstępach 10 sekundowych. W takich samych też dostępna jest w historii przebytych tras. -
Czy wymagne jest podpisanie pisemnej umowy?
Nie. Wyrażenie zgody na warunki regulaminu podczas zakupu urządzenia jest jednoznaczne z zawarciem umowy na czas opłacania subskrypcji. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Przesyłki staramy się wysyłać do 48h od złożenia zamówienia (w dni robocze).Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Nie. Wszystkie zamówienia realizowane są on-line poprzez naszą strone internetową i wysyłane kurierem lub do paczkomatu.
Przejdź do zakupówJaki jest termin wyceny zamówienia?
Ceny dla wszystkich są takie same i podane są na podstronie "Cennik".Jaki jest koszt dzierżawy urządzeń?
Nie wydzierżawiamy urządzeń. Produkty sprzedane klientowi stają się jego własnością.Czy urządzenie Teltonika FMT-100 można przekładać pomiędzy pojazdami.
Tak. Wymagane jest jednak ponowne przypisanie urządzenia do pojazdu (w oficjalnej aplikacji e-TOLL).Czy na zakupione urządzenia jest gwarancja?
Tak. Okres gwarancji dla przedsiębiorców to 12 miesięcy. Dla konsumentów okres gwarancji wynosi 24 miesiące.Jakie są terminy i koszt instalacji urządzeń?
Nie zajmujemy się instalacją urządzeń. Nasze urządzenia otrzymujecie Państwo skonfigurowane i gotowe do pracy. Każde urządzenie dostarczamy z instrukcją montażu.Co potrzebuje, aby zamówić i aktywować urządzenie w systemie e-TOLL?
Wystarczy kupić na naszej stronie jedno z urządzeń zgodnych z e-TOLL i przypisać je do pojazdu (w oficjalnej aplikacji e-TOLL) za pomocą dostarczonego w opakowaniu Kodu Biznesowego.Czy muszę rejestrować konto GIPSI aby korzystac z funkcjonalności e-TOLL.
Wraz z zakupem naszych produktów otrzymujesz również dostęp do systemu lokalizowania i monitorowania pojazdów, ale na potrzeby funkcjonalności e-TOLL nie jest wymagane rejestrowanie konta.